Брэсцкі раённы выканаўчы камітэт

Брэсцкі раённы выканаўчы камітэт
burger
Галоўная // Беларусская версия // Адно акно // Парадак звароту за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур у электроннай форме

Парадак звароту за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур у электроннай форме

Заявы па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур падаюць у адпаведнасці з артыкулам 14 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. № 433-З "Аб асновах адміністрацыйных працэдур" (Выманні з тэксту нарматыўна прававога акта).

 

Артыкул 14. Заява зацікаўленай асобы

6. Заява зацікаўленай асобы ў электроннай форме падаецца праз адзіны партал электронных паслуг.

Пералік адміністрацыйных працэдур, заявы зацікаўленых асоб па якіх падаюцца ў электроннай форме праз адзіны партал электронных паслуг, вызначаецца Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь з указаннем у такім пераліку спосабу ідэнтыфікацыі і аўтэнтыфікацыі зацікаўленай асобы, а таксама магчымасці падачы адміністрацыйнай скаргі і атрымання адміністрацыйнага рашэння праз адзіны партал электронных. паслуг.

7. Калі заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах не вызначаны звесткі, якія павінны змяшчацца ў заяве зацікаўленай асобы, якая падаецца ў электроннай форме, у такой заяве павінны змяшчацца звесткі, указаныя ў абзацах другім—пятым, сёмым—дзясятым часткі першай пункта 5 гэтага артыкула, а таксама ідэнтыфікацыйны нумар (пры яго наяўнасці).

8. Заява зацікаўленай асобы, пададзеная ў электроннай форме, разглядаецца ў парадку, устаноўленым гэтым Законам для разгляду заяў, пададзеных у пісьмовай форме, з улікам асаблівасцей, прадугледжаных гэтым Законам.

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія падлягаюць ажыццяўленню ў электроннай форме праз адзіны партал электронных паслуг, устаноўлены  пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2024 г. № 322 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца ў электроннай форме" .

 

Артыкул 15. Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца разам з заявай зацікаўленай асобы

3. Пры падачы заявы зацікаўленай асобы ў электроннай форме: дакументы і (або) звесткі, уключаныя ў пералікі дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі, падлягаюць прадстаўленню ў электроннай форме, якая адпавядае арыгіналу прадстаўленага дакумента або яго натарыяльна засведчанай копіі. Пры гэтым не патрабуецца падпісання электронным лічбавым подпісам дакументаў і (або) звестак, якія прыкладаюцца да заявы зацікаўленай асобы, калі іншае не прадугледжана заканадаўчымі актамі і пастановамі Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь;
замест прадстаўлення дакумента, які засведчвае асобу грамадзяніна, выкарыстоўваюцца адпаведныя звесткі аб грамадзяніне, атрыманыя пры арганізацыі яго доступу да адзінага партала электронных паслуг;
згоду зацікаўленай асобы на прадстаўленне па запыце ўпаўнаважанага органа іншымі дзяржаўнымі органамі, іншымі арганізацыямі дакументаў і (або) звестак, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, якія змяшчаюць інфармацыю, што датычыцца зацікаўленай асобы і адносіцца да камерцыйнай або іншай ахоўнай законам таямніцы, калі зацікаўленая асоба не зацікаўлена. дакументы і (або) звесткі самастойна, указваецца ў заяве;
унясенне платы за выдачу запытаных упаўнаважаным органам дакументаў і (або) звестак, калі за іх выдачу заканадаўствам прадугледжана такая плата і зацікаўленая асоба не прадставіла такія дакументы і (або) звесткі самастойна, ажыццяўляецца з выкарыстаннем плацежнай сістэмы ў адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы. Звесткі аб унясенні такой платы (уліковы нумар аперацыі (транзакцыі) у адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы або адзнака аб зробленым плацяжы, калі ўказанне гэтага нумара не патрабуецца для пацвярджэння факта аплаты) павінны змяшчацца ў заяве, якая падаецца.

 

Выдача службай "адно акно" унікальнага ідэнтыфікатара ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Палажэннем аб парадку атрымання унікальнага ідэнтыфікатара, зацверджаным пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 22.08.2017 № 637

Унікальны ідэнтыфікатар  - гэта спецыяльны лагін (імя ўліковага запісу грамадзяніна) і пароль - сродак ідэнтыфікацыі грамадзяніна пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у электроннай форме праз асабісты электронны кабінет на адзіным партале электронных паслуг.

Для атрымання унікальнага ідэнтыфікатара грамадзянін звяртаецца з пісьмовай заявай аб выдачы унікальнага ідэнтыфікатара па ўстаноўленай форме ў службу "адно акно".

Пры звароце грамадзянін прад'яўляе дакумент, які сведчыць асобу, а таксама дае пісьмовую згоду на правядзенне зверкі названых ім звестак з інфармацыяй, якая змяшчаецца ў дзяржаўных інфармацыйных рэсурсах (сістэмах), уладальнікам якіх з'яўляецца Міністэрства ўнутраных спраў.

Спецыяліст службы "адно акно" праверыць паказаныя ў заяве дадзеныя. Затым з дапамогай спецыяльнай праграмы сфарміруе ўнікальны ідэнтыфікатар. Адзнака аб атрыманні паведамлення засведчваецца подпісам грамадзяніна.

Каб увайсці ў асабісты кабінет, запатрабуецца ўвесці атрыманы лагін і пароль. Для гэтага - націснуць кнопку "Уваход" і выбраць раздзел "Уваход па ўнікальным ідэнтыфікатару".

У асабістым кабінеце адлюструецца пералік адміністрацыйных працэдур, якія з дапамогай унікальнага ідэнтыфікатара можна замовіць праз адзіны партал. Электронная заява запаўняецца ў асабістым кабінеце.

Пры замове электроннай працэдуры ў асабістым кабінеце карыстальніка фарміруецца 30-значны код - нумар замовы, з дапамогай якога аплачваецца дадзеная працэдура любым зручным спосабам (напрыклад, праз любое аддзяленне банка, АРІП). У асабістым кабінеце карыстальнік прымацоўвае электронны від квітанцыі аб аплаце адміністрацыйнай працэдуры.

Заява зацікаўленай асобы, пададзеная ў электроннай форме, разглядаецца ў парадку, устаноўленым заканадаўствам для разгляду заяў, пададзеных у пісьмовай форме.

Пасля выканання адміністрацыйнай працэдуры ўпаўнаважаным органам у асабістым кабінеце карыстальніка адлюструецца рашэнне па выніках аказання адміністрацыйнай працэдуры.


ІНТЭРНЭТ РЭСУРСЫ

Карысныя спасылкі